מופע סליחות : שער הרחמים מופע סליחות / ביום ראשון 22.9.19 כב אלול התשעט.

מופע סליחות : שער ×"רחמים מופע סליחות / ביום ראשון 22.9.19 כב אלול התשעט.. הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28. יום ה', 22 ביולי 2021. מי צריך לעשות חשבון נפש ולמה? בברכה דר עליזה בלוך ראש העיר היכל התרבות פתח תקוה עש דב תבורי, תיאטרון הבית גולדה עש גברי לוי ומרכז תרבות עש עופרה חזה בשיתוף מפעל הפיס שמחים להזמינכם קהל הגימלאים:קראו עוד.

דוד ד'אור מארח את קובי אפללו. הסיור מסתיים במעמד הסליחות ברחבת הכותל. הרב חיים לוק, משה דואק, שלמה לוגסי, רועי אלקסלסי, אבי אלמליח נגנים: ההופעה תתקיים ביום חמישי 3.10.2019. סדנת סליחות מופע סליחות מרגש, בשירה ותפילה באווירה רוחנית.

Inkqayd4vspiwm
Inkqayd4vspiwm from www.efratmatnas.com
הרב חיים לוק, משה דואק, שלמה לוגסי, רועי אלקסלסי, אבי אלמליח נגנים: יום ה', 22 ביולי 2021. דיני סליחות וחודש אלול לפי מנהגי כל העדות. כולנו פותחות שנה במופע הסליחות המרגש! מדי שנה מתקיים מופע סליחות מרגש בעמק יושפט במסלול הבריחה של דוד מפני אבשלום. סדנת סליחות מופע סליחות מרגש, בשירה ותפילה באווירה רוחנית. כמו בכל שנה איתיאל , אתה מביא את המשמעויות העמוקות והמיוחדות למילים. בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים הגדולים של האהבה והתשובה, אנו מזמינות אותך לערב של לימוד, שירה, תפילה, והתרוממות רוח.

מה הקשר בין הסליחות לבין איסור אכילת קטניות בפסח?

חדש וייחודי ׀ סיור סליחות בשכונת נחלאות או ברובע היהודי המשולב בחוויית טעימות אישית בשוק מחנה יהודה. יום א', 25 ביולי 2021. מופע סליחות ירושלמי מוזיקלי ומרגש לימי הסליחות: בקיץ הזה מבלים במוזיאון יהדות איטליה עש ש. מופע סליחות מרגש בנוקטורנו live ירושלים לקראת החגים המתקרבים, הזמרת, היוצרת והפייטנית המופלאה מורין נהדר מציגה את מיטב הפיוטים של חגי תשרי בעיבודים. בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים הגדולים של האהבה והתשובה, אנו מזמינות אותך לערב של לימוד, שירה, תפילה, והתרוממות רוח. סדנת סליחות מופע סליחות מרגש, בשירה ותפילה באווירה רוחנית. מדי שנה מתקיים מופע סליחות מרגש בעמק יושפט במסלול הבריחה של דוד מפני אבשלום. דוד דאור פותח שערי שמיים במופע סליחות מעצים ומושקע במיוחד בבריכת הסולטן בירושלים עם אורחים מיוחדים כמו עידן עמדי, עמיר בניון ואברהם טל, בליווי 14 נגנים. יום ה', 22 ביולי 2021. דוד ד'אור מארח את קובי אפללו. בחודש אלול ועשרת ימי התשובה ישנה הזדמנות של פעם בשנה לבוא ולחוות אירוע סליחות מיוחד בלב הבירה, באווירה הקסומה של ירושלים. באולם היכל התרבות בקיבוץ צורעה.

בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים הגדולים של האהבה והתשובה, אנו מזמינות אותך לערב של לימוד, שירה, תפילה, והתרוממות רוח. יום חמישי 19.09 יט אלול התשעט. מדי שנה מתקיים מופע סליחות מרגש בעמק יושפט במסלול הבריחה של דוד מפני אבשלום. יום א', 25 ביולי 2021. עכשיו בערוץ הידברות, מופע סליחות ענק בהשתתפות דוד ד'אור ועמיר בניון.

מופע סליחות מזרח ומער×' ×
מופע סליחות מזרח ומער×' ×"יכל ×"תר×'ות פתח תקוו×" from www.heichalpt.co.il
הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28. דוד דאור פותח שערי שמיים במופע סליחות מעצים ומושקע במיוחד בבריכת הסולטן בירושלים עם אורחים מיוחדים כמו עידן עמדי, עמיר בניון ואברהם טל, בליווי 14 נגנים. באולם היכל התרבות בקיבוץ צורעה. במופע שלנו תוכלו לשמוע גם את פיוטי הסליחות הידועים ממסורות עדות המזרח, יחד. מופע סליחות מרגש בנוקטורנו live ירושלים לקראת החגים המתקרבים, הזמרת, היוצרת והפייטנית המופלאה מורין נהדר מציגה את מיטב הפיוטים של חגי תשרי בעיבודים. חדש וייחודי ׀ סיור סליחות בשכונת נחלאות או ברובע היהודי המשולב בחוויית טעימות אישית בשוק מחנה יהודה. מופע סליחות ירושלמי מוזיקלי ומרגש לימי הסליחות: חבילות לינה במלון פרימה המלכים.

בקיץ הזה מבלים במוזיאון יהדות איטליה עש ש.

מופע סליחות ירושלמי מוזיקלי ומרגש לימי הסליחות: יום חמישי 19.09 יט אלול התשעט. יום ה', 22 ביולי 2021. הסיור מסתיים במעמד הסליחות ברחבת הכותל. הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28. ההופעה תתקיים ביום חמישי 3.10.2019. חבילות לינה במלון פרימה המלכים. עכשיו בערוץ הידברות, מופע סליחות ענק בהשתתפות דוד ד'אור ועמיר בניון. נשתתף בחוויה מיוחדת ונלמד על כוחה של הסליחה והתשובה, מתוך מחזור הסליחות עם ביאורי פנמיות התורה על 'מהי תשובה' חוויה שלא תרצו להחמיץ.מתאים לכל הגילאים לבודדים ו/ או לקבוצות אפשרות למופע להקה מלא יום ג', 27 ביולי 2021. במסגרת אירועי ׳צלילי קיץ׳ יתקיימו 12 מופעים של אמנים מובילים דוגמת יהונתן רזאל, ג׳ן בורדו, עמיר בניון ומוקי. כמו בכל שנה איתיאל , אתה מביא את המשמעויות העמוקות והמיוחדות למילים.

בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים הגדולים של האהבה והתשובה, אנו מזמינות אותך לערב של לימוד, שירה, תפילה, והתרוממות רוח. יובל אראל לפני שנה בדיוק אחדו עמיר ודויד כוחות ויצאו במופע סליחות משותף, גם השנה הם חזרו לטובת הקהל שמילא את ההיכל עד אפס מקום, ביצועים למיטב להיטיהם הגדולים ליד תפילות של. חדש וייחודי ׀ סיור סליחות בשכונת נחלאות או ברובע היהודי המשולב בחוויית טעימות אישית בשוק מחנה יהודה. כמו בכל שנה איתיאל , אתה מביא את המשמעויות העמוקות והמיוחדות למילים. דיני סליחות וחודש אלול לפי מנהגי כל העדות.

מופע סליחות Archives ×
מופע סליחות Archives ×"מקומון לצי×'ור ×"×"תי ×'מו×"יעין from datilim.co.il
במופע שלנו תוכלו לשמוע גם את פיוטי הסליחות הידועים ממסורות עדות המזרח, יחד. להבנתנו מדובר בכנס בחירות לכל דבר ועניין, העומד בסתירה להנחיות שהפיץ מנכל. הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28. הרב חיים לוק, משה דואק, שלמה לוגסי, רועי אלקסלסי, אבי אלמליח נגנים: באולם היכל התרבות בקיבוץ צורעה. מדי שנה מתקיים מופע סליחות מרגש בעמק יושפט במסלול הבריחה של דוד מפני אבשלום. כולנו פותחות שנה במופע הסליחות המרגש! מופע סליחות עם דויד דאור + חופשה בירושלים.

מופע סליחות ענק עם דוד ד'אור ועמיר בניון.

ההופעה תתקיים ביום חמישי 3.10.2019. ביום ראשון 22.9.19 כב אלול התשעט. בעתירה נטען כי במופע תחת השם מופע סליחות ושיר, אמורים להשתתף שני סגני ראש העיר מטעם שס: סדנת סליחות מופע סליחות מרגש, בשירה ותפילה באווירה רוחנית. חוויה שלא תרצו להחמיץ.מתאים לכל הגילאים לבודדים ו/ או לקבוצות אפשרות למופע להקה מלא היכל התרבות פתח תקוה עש דב תבורי, תיאטרון הבית גולדה עש גברי לוי ומרכז תרבות עש עופרה חזה בשיתוף מפעל הפיס שמחים להזמינכם קהל הגימלאים:קראו עוד. במסגרת אירועי ׳צלילי קיץ׳ יתקיימו 12 מופעים של אמנים מובילים דוגמת יהונתן רזאל, ג׳ן בורדו, עמיר בניון ומוקי. נשתתף בחוויה מיוחדת ונלמד על כוחה של הסליחה והתשובה, מתוך מחזור הסליחות עם ביאורי פנמיות התורה על 'מהי תשובה' בחודש אלול ועשרת ימי התשובה ישנה הזדמנות של פעם בשנה לבוא ולחוות אירוע סליחות מיוחד בלב הבירה, באווירה הקסומה של ירושלים. בקיץ הזה מבלים במוזיאון יהדות איטליה עש ש. התחילי את השנה ברגל ימין, עם מופע שיפרוט על הנימים. דוד דאור פותח שערי שמיים במופע סליחות מעצים ומושקע במיוחד בבריכת הסולטן בירושלים עם אורחים מיוחדים כמו עידן עמדי, עמיר בניון ואברהם טל, בליווי 14 נגנים. יום ה', 22 ביולי 2021.

יחד עם ישי , זמר הנשמה הכל מקבל משמעות יותר גבוהה , במיוחד בימים אלה של קורנה , ימים בהם העם זקוק לאחדות , מחילה סליחות. כולנו פותחות שנה במופע הסליחות המרגש!
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama

Facebook